sábado, 14 de mayo de 2011

SEUL #02


Quan una dona viatja sola i tan lluny sempre acaba acompanyada, de moment: una dona xinesa que s'anava a jubilar a Barcelona que reia de tot menys quan no li portaven el te, un coreà simpàtic que s'havia comprat unes Camper a Barcelona i amb qui ens havíem de sincronitzar a l'hora de dormir a l’avió, un inversor de banca coreà resident a Nova York que vestia com un estudiant de filosofia, guapíssim i atentíssim, malgrat la seva feina, un negre de 120 quilos de Georgia que portava un anell a cada dit i un bastó de fusta que valia molts diners. O ho semblava, per la manera que tenia de callar i la manera de mirar les coses del seu voltant.


Cuando una chica viaja sola y tan lejos siempre termina acompañada, de momento: una mujer china que se iba a jubilar a Barcelona y que reía de todo menos cuando no le llevaban el te, un coreano simpático que se había comprado unas Camper en Barcelona y con quien nos teníamos que sincronizar a la hora de dormir en el avión, un inversor de banca coreano residente a Nueva York que vestía como un estudiante de filosofía, guapísimo y atentísimo, a pesar de su trabajo, un negro de 120 quilos de Georgia que llevaba un anillo en cada dedo y un bastón de madera que valía mucho dinero. O lo parecía, por como callaba y la manera de mirar las cosas de su entorno.

* * *

Com vaticinaven els Arcade Fire amb el seu disc Neon Bible, a Corea déu és pop i va vestit de neó. Voido Full Gospel Church. Davant de l'hotel. Parlant de pop, l'autobús que m'ha portat fins a l'hotel tenia una pantalla (tot cul té pantalla aquí) i mostrava un programa de cuina on s'ensenyava la manera de netejar un pop.


Como vaticinaban los Arcade Fire con su disco Neon Bible, en Corea dios es pop y va vestido de neón. Voido Full Gospel Church. Delante del hotel. Hablando de “pop”, el autobús que me ha llevado hasta el hotel tenía una pantalla (todo culo tiene pantalla aquí) y mostraba un programa de cocina donde se enseñaba la forma de limpiar un pulpo.