lunes, 28 de febrero de 2011

EYES WIDE SHOT







Imatges de l'ull

VERSIÓ CAT

L'altre dia li vaig demanar a l'oculista que em regalés les fotografies del meu ull i la seva fisura. Finalment, degut al meu fervor audiovisual i l'amistat que té amb la meva mare (que als 14 anys treballava a la botiga dels seus pares), em va convidar a fer-me una radiografia làser i a donar-me les fotos de forma gratuïta i amable. Fervor, sí, fervor davant la vista de l'ull en 3D. La màquina làser està valorada en 150.000 euros. N'hi ha 3 a Catalunya. Tots els camins porten al nervi òptic.

**********************************************************

VERSIÓN CASTE


El otro día le pedí al oculista que me regalara las fotografías de mi ojo y su fisura. Finalmente, debido a mi fervor audiovisual y a la amistad que tiene con mi madre (que a los 14 años trabajaba en la tienda de sus padres), me invitó a hacerme una radiografía láser y a darme las fotos de forma gratuíta y amable. Fervor, sí, fervor ante la vista del ojo en 3D. La máquina láser está valorada en 150.000 euros. Hay tres en Catalunya. Todos los caminos llevan al nervio óptico.

2 comentarios:

lourdes dijo...

Hi ha un valor afegit......jo formo part d'aquets ull, si més no, vaig participar a fer-lo. Petons cor meu.

Ingrid Guardiola dijo...

jeje! visca la filo-gènesis! petons marona!