domingo, 19 de septiembre de 2010

ASPIRACIONS PERSONALS


"Avui he fet l'experiment d'aspirar amb la meva pòpia boca el respatller d'una cadira entapissada en un restaurant de Victoria Street; la pols em va fer tossir sorollosament, però vaig aconseguir aspirar-la", Hubert Cecil Booth, inventor de l'aspiradora el 1901, en el seu quadern de notes. Per cert: abans eren necessàries dues persones per fer anar l'aspiradora. Què se n'haurà fet de l'altra? Intueixo que deuria ser més divertit. Tant com la complacència de Cecil Booth davant l'acompliment de l'aspiració total de la cadira entapissada. Ja té nassos la cosa. Patent al canto: i vida resolta.

2 comentarios:

lourdes dijo...

Encara em ressona a les orelles el teu riure, quan te llegien l'anècdota....cuida't l'omoplat.
petons cor meu

Ingrid Guardiola dijo...

ja, ja, sí, el pare hi va ajudar. Un petonàs!